دریافت اطلاعات ...
 
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
Rss
حمايت از شركت هاي دانش بنيان و فناورانه استان اصفهان صندوق کارآفرینی امید - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
در قالب امضاي يك تفاهم نامه مطرح شد؛حمايت از شركت هاي دانش بنيان و فناورانه استان اصفهان تفام نامه مشترك ميان شهرك علمي تحقيقاتي اصفهان و صندوق كارآفريني... ادامه »
طرح ملي دستيار فناوري فرصتي براي اشتغال و كسب و كاردانشجويان است/امسال محدوديتي براي حضور در طرح ملي دستيار فناوري وجود ندارد ربیع - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان، به دليل جذب بيشترين تعداد دانشجو و نيز بيشترين تعداد شركت و طرح فناورانه، از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري همواره به ‍ عنوان... ادامه »
ساخت محلول بايوجمي مايع براي افزايش بهره وري در زمين هاي شور در اصفهان سپاهان نیوز - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
پيام سپاهان - مدير عامل يك شركت دانش بنيان مستقر در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان گفت: با ساخت محلول بايوجمي مايع و تزريق آن به خاك هاي كم بازده و شور بهره... ادامه »
ساخت محلول بايوجمي مايع براي افزايش بهره وري در زمين هاي شور در اصفهان باشگاه خبرنگاران جوان - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
مدير عامل يك شركت دانش بنيان مستقر در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان گفت: با ساخت محلول بايوجمي مايع و تزريق آن به خاك هاي كم بازده و شور بهره وري در آن ها... ادامه »
هنر؛ مهم ترين ابزار در ترويج فرهنگ شهادت و ايثار سپاهان نیوز - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
پيام سپاهان - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان گفت: مهم ترين ابزار براي ترويج فرهنگ شهادت و ايثار هنر است و امروز هنرمندان زيادي مي توانند در اين... ادامه »
هنر؛ مهم ترين ابزار در ترويج فرهنگ شهادت و ايثار ایمنا - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان مطرح كرد؛ هنر؛ مهم ترين ابزار در ترويج فرهنگ شهادت و ايثار مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان گفت: مهم... ادامه »
طرح ملي دستيار فناوري؛ فرصتي براي كسب و كار دانشجويان ایسنا - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
حميد مهدوي، رئيس پارك علم و فناوري شيخ بهايي در گفت و گو با ايسنا، با بيان اينكه طرح دستيار فناوري يك طرح ملي است كه از سال گذشته و به صورت سراسري در كشور... ادامه »
چشم انداز اقتصادي اصفهان، پيشروي در اقتصاد دانش بنيان است خبرگزاری دفاع مقدس - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
«مرتضوي» گفت: چشم انداز اقتصادي استان اصفهان، پيشروي در اقتصاد دانش بنيان است و از اين رو لازم است پيش نويس برنامه توسعه اقتصاد دانش بنيان بازنگري شود. ... ادامه »
بومي سازي دستگاه منبع نوري براي انجام عمل جراحي لاپاروسكوپي هم اندیشی - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
پايگاه تحليلي خبري هم انديشي:محمد بخشيان از محققان اين شركت دانش بنيان، با بيان اينكه اين شركت از سال 98 در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان تاسيس شد، گفت: از... ادامه »
چشم انداز اقتصادي استان اصفهان، پيشروي در اقتصاد دانش بنيان است بازار کار - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
به گزارش بازاركار به نقل از ايرنا، هجدهم خردادماه، قرارگاه اقتصاد دانش بنيان استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري اصفهان... ادامه »