دریافت اطلاعات ...
 
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نرم افزار مديريت كسب و كار در شرايط دوركاري
 
يك شركت دانش بنيان، مستقر در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان موفق به طراحي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري، براي مديريت تمام بخش هاي كسب و كار در شرايط دوركاري شده است.
توسط محققان اصفهاني طراحي شد؛ نرم افزار مديريت كسب و كار در شرايط دوركاري

نرم افزار مديريت كسب و كار در شرايط دوركاري يك شركت دانش بنيان، مستقر در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان موفق به طراحي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري، براي مديريت تمام بخش هاي كسب و كار در شرايط دوركاري شده است.

به گزارش ايمنا و به نقل از روابط عمومي شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان، نرم افزارهاي CRM24، زيرساختي را در اختيار افراد قرار مي دهد كه تمامي ارتباط ها و تعامل هاي انجام شده با مشتريان را به صورت يكپارچه در آن ذخيره كنند. از زماني كه فرد يك مشتري بالقوه يا سرنخ را شناسايي مي كند، مي تواند پروفايلي براي او تشكيل دهد و پس از تبديل شدن به مشتري بالفعل، همه خريدها و خدمات ارائه شده به او، با اين نرم افزار مديريت مي شود.

يكي از مزاياي مهم نرم افزارهاي CRM24 اين است كه قابليت يكپارچه سازي با كانال هاي ارتباطي مانند پنل پيامك، ايميل، مركز تماس تلفني، فكس و حتي بعضي از شبكه هاي اجتماعي را دارد؛ به اين معني كه براي ارسال پيامك يا ايميل، نيازي به ورود به پنل هاي مربوطه نيست و از داخل نرم افزار مي توانيد پيام هاي پارامتريك و سفارشي شده را با نام و اطلاعات مشتريان ارسال كنيد.

مزيت ديگر نرم افزارهاي CRM24، قابليت يكپارچه شدن با ابزارهاي مركز تماس (VoIP) است كه مي توانيد خطوط تلفن محل كارتان را به سخت افزارهاي مركز تماس متصل كنيد؛ بنابراين با استفاده از نرم افزارها و اپليكيشن ها، در هر نقطه از دنيا تماس ها در بستر اينترنت پاسخ داده مي شود.
منبع خبر:
ایمنا
   تاریخ: ۱۳:۰۰ - ۲۴/۰۲/۱۳۹۹   بازدید: ۵۷۱
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
طراحي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري در شركتي دانش بنيان در اصفهان  خبرگزاری صدا و سیما