دریافت اطلاعات ...
 
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آغاز ثبت نام حضور در سي و پنجمين كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري
 
ثبت نام حضور در سي و پنجمين كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري و مناطق نوآوري سال 2018 (IASP 2018) كه براي نخستين بار در جمهوري اسلامي ايران و به ميزباني شهرك علمي تحقيقاتي اصفهان برگزار مي شود، آغاز شد.
ثبت نام حضور در سي و پنجمين كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري و مناطق نوآوري سال 2018 (IASP 2018) كه براي نخستين بار در جمهوري اسلامي ايران و به ميزباني شهرك علمي تحقيقاتي اصفهان برگزار مي شود، آغاز شد.

به گزارش ايسنا- منطقه اصفهان و به نقل ازروابط عمومي شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان، كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري كه يكي از مهمترين رويدادهاي بين المللي در حوزه اقتصاد و شركت هاي دانش بنيان محسوب مي شود، پس از سي و چهار دوره براي نخستين بار به ميزباني جمهوري اسلامي ايران و در شهر تاريخي اصفهان برگزار خواهد شد.

موضوع اصلي اين كنفرانس «حركت بسوي شهرها و جوامع پايدار، پرورش و ترويج اكوسيستم هاي نوآوري» است. در اين رويداد چگونگي بهره مندي از ظرفيت نهادهاي توسعه فناوري به ويژه پارك هاي علم و فناوري براي رفع مشكلات شهرها و رسيدن به توسعه پايدار بررسي خواهد شد. همچنين 35 مقاله كامل از 22 كشور در روزهاي برگزاري كنفرانس به صورت شفاهي ارائه خواهد شد.

جان كلاز، مدير اجرايي سابق برنامه زيست گاه انساني سازمان ملل متحد و شهردار اسبق بارسلونا، سخنران كليدي كنفرانس و همچنين متخصصيني از آلمان، كره جنوبي و ايران، سخنرانان مدعو اين رويداد بين المللي خواهند بود.

انتظار مي رود در اين رويداد جهاني 500 متخصص حوزه مراكز رشد و پارك هاي علم و فناوري از حدود 50 كشور دنيا در اصفهان حضور يافته و ضمن بررسي آخرين تحولات اين حوزه و ارائه تجربيات، با دستاوردها و قابليت هاي نهادهاي پشتيبان شركت ها و موسسات دانش بنيان در كشورمان آشنا شوند.

ثبت نام براي حضور در اين كنفرانس جهاني آغاز شده است و متخصصان و علاقه مندان حوزه علم و فناوري با مراجعه به وب سايت كنفرانس به نشاني www.iasp2018isfahan.com مي توانند به صورت آنلاين ثبت نام كنند. همچنين مهلت ثبت نام با تخفيف در اين كنفرانس 10 تيرماه سال جاري خواهد بود.

سي و پنجمين كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري و مناطق نوآوري از دوم تا پنجم سپتامبر 2018 (يازدهم تا چهاردهم شهريور 1397) با حمايت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، توسط شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۳:۵۴ - ۲۷/۰۳/۱۳۹۷   بازدید: ۸۶۲
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
ثبت نام حضور در سي و پنجمين كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري آغاز شد  وزارت علوم تحقیقات و فناوری
آغاز ثبت نام حضور در سي وپنجمين كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري  آنا
برگزاري كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري به ميزباني اصفهان  اکو نیوز
برگزاري كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري به ميزباني اصفهان  خبرگزاری مهر
آغاز ثبت نام در كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري  خبرگزاری صدا و سیما
ثبت نام كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري اصفهان آغاز شد  جماران
ثبت نام كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري اصفهان آغاز شد  ایرنا
آغاز ثبت نام حضور در سي و پنجمين كنفرانس جهاني پارك هاي علم و فناوري  سپاهان نیوز